Тэма:Варыятыўнасць выхаваўчай дзейнасці класнага кіраўніка
Мэта: Стварэнне ўмоў для павышэння метадычнай культуры класных кіраўнікоў
Задачы:
- Арганізаваць інфармацыйна-метадычную дапамогу класным кіраўнікам;
- Садзейнічаць актыўнаму ўключэнню класных кіраўнікоў у творча-педагагічную дзейнасць;
- Стварыць інфармацыйна-педагагічны банк ўласных дасягненняў, садзейнічаць папулярызацыі ўласнага вопыту педагогаў;
- Удасканальваць методыку працы классных кіраўнікоў па арганізацыі выхаваўчага працэсу ў класе ў свеце сучасных тэхналогій;
5. Каардынаваць дзейнасць класных кіраўнікоў па арганізацыі працы класных калектываў.
Занятак 1
Дата правядзення: 11. 09. 2019
Тэма: Асноўныя патрабаванні да планавання сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў школе на 2019/2020навучальны год.
Мэта: Забяспячыць нарматыўнае прававое і метадычнае суправаджэнне працэсу выхавання навучэнцаў.
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.
Праблемнае поле
Навукова-метадычны блок
Вучэбна- метадычны блок
1.Нарматыўнае прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне выхаваўчай работы ў школе.
Хлябовіч С.Ф., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
2. Абмеркаванне інструктыўна-метадычнага пісьма “ Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе”
Члены ШВМА
3. Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік.
Хлябовіч С.Ф., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
4.Рэкамендацыі педагога сацыяльнага, педагога псіхолага па складанні сацыяльнай характарыстыкі класса, правядзенні псіхасацыяльнага анкетавання, абследаванні ўмоў жыцця і выхавання непаўналетніх,асноўных накірунках мерапрыемстваў па прафілактыцы суіцыдальных паводзін вучняў
Паюта К. І., педагог сацыяльны, педагог псіхолаг
Практычны блок
- Выстава метадычнай літаратуры: “Планаванне выхаваўчай работы ў класе”.
Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА
- Агляд сучаснай літаратуры па праблемах выхавання.
Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА
Выпрацоўка метадычных рэкамендацый
Рэфлексія
Занятак 2
Дата правядзення: 04.12.2019
Тэма: Псіхолага-педагагічныя асновы фарміравання асобы навучэнца. Псіхалагічныя сродкі ўздзеяння на асобу.
Мэта: павышэнне кампетэнтнасці педагогаў у пытаннях аказання сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі вучням, абароне іх правоў і інтарэсаў
Форма правядзення: творчая гасцёўня
Праблемнае поле
Навукова-метадычны блок
Выбар метадаў і формаў маральнай выхаванасці асобы вучня
Велясніцкая Т.І., кл.кіраўнік 6 класа
Вучэбна-метадычны блок
1. Вывучэнне індывідуальных здольнасцяў вучняў, спецыфікі ўмоў і працэсу іх развіцця.
Жукалаў І.І., класны кіраўнік 11 класа
2. Умовы павышэння эфектыўнасці кіравання вучнёўскім калектывам, стварэнне ў класе атмасферы дабрыні, даверу, узаемадапамогі.
Гашчук Н.І..,кл.кіраўнік 7 класа
3. Псіхолага-педагагічныя асновы зносін з вучнямі, дапамога ў наладжванні ўзаемаадносін у сям'і навучэнца.
Шпак Л.С., класны кіраўнік 9 класа
4.Функцыі настаўніка ў прафілактыцы суіцыдальных паводзін вучняў
Паюта К.І., педагог псіхолаг
Практычны блок
- Адкрытая класная гадзіна ў 8 класе.Самааналіз.
Лысюк Н.І.
- Абмеркаванне адкрытай класнай гадзіны.
Члены ШВМА
Выпрацоўка метадычных рэкамендацый
Рэфлексія
Занятак 3
Дата правядзення: 16.03.2019
Тэма: Выкарыстанне новых тэхналогій выхаваўчага працэсу ў аспекце маральнага і ідэалагічнага выхавання
Мэта: павышэнне псіхолага-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка пры прымяненні новых тэхналогій выхаваўчага працэсу
Форма правядзення: семінар-практыкум
Праблемнае поле
Навукова-метадычны блок
Выкарыстанне сучасных педагагічных тэхналогій у арганізацыі і правядзенні выхаваўчай работы.
Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА
Вучэбна-метадычны блок
- Калектыўныя і групавыя формы работы з вучнямі
Мірановіч Н.Ф.,класны кіраўнік 4 класа
2. Калектыў як фактар развіцця асобы. Прынцып асобасна-арыентаванага падыходу ў рабоце з вучнямі.
Кірдзей М.Р., класны кіраўнік 10 класа
3. Прафілктыка суіцыдальных паводзін у падлеткаў
Паюта К.І., педагог псіхолаг
Практычны блок
- Адкрытая класная гадзіна ў 5 класе.Самааналіз.
Цупа Н.М., класны кіраўнік 5 класа
- Абмеркаванне адкрытай класнай гадзіны.
Члены ШВМА
Выпрацоўка метадычных рэкамендацый
Рэфлексія
Занятак 4
Дата правядзення:13.05.2019
Тэма:Стан эфектыўнасці выхаваўчай работы ў школе. Маніторынг узроўню выхаванасці.
Мэта: Падвядзенне вынікаў работы, аналіз эфектыўнасці работы вучэбна-метадычнага аб’яднання.
Форма правядзення: семінар
Праблемнае поле
Навукова-метадычны блок
Аналіз маніторынгу выхаванасці
Хлябовіч С.Ф., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
Вучэбна-метадычны блок
1. Аналіз работы вучэбна-метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2019/2020 навучальны год
Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА
2.Аналіз эфектыўнасці выхаваўчай дзейнасці класных кіраўнікоў за 2019/2020 навучальны год.
Класныя кіраўнікі
3. Абагульненне вопыту. Гашчук Н.І., класнага кіраўніка 7 класа, па тэме “Выхаваннне працоўнай актыўнасці вучняў” .
Практычны блок
Перспектывы работы школьнага вучэбна-метадычнага аб’яднання на наступны навучальны год.
Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА
Выпрацоўка метадычных рэкамендацый
Рэфлексія