О деятельности учебно-методического объединения классных руководителей

Тэма:Варыятыўнасць выхаваўчай дзейнасці класнага кіраўніка

 

Мэта: Стварэнне ўмоў для павышэння метадычнай культуры класных кіраўнікоў 

 

Задачы:

  1. Арганізаваць інфармацыйна-метадычную дапамогу класным кіраўнікам; 
  2. Садзейнічаць актыўнаму ўключэнню класных кіраўнікоў у творча-педагагічную дзейнасць; 
  3. Стварыць інфармацыйна-педагагічны банк ўласных дасягненняў, садзейнічаць папулярызацыі ўласнага вопыту педагогаў;
  4. Удасканальваць методыку працы классных кіраўнікоў па арганізацыі выхаваўчага працэсу ў класе ў свеце сучасных тэхналогій;

5. Каардынаваць дзейнасць класных кіраўнікоў па арганізацыі працы класных калектываў.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Занятак 1

Дата правядзення: 11. 09. 2019

Тэма: Асноўныя патрабаванні да планавання сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў школе на 2019/2020навучальны год. 

Мэта: Забяспячыць нарматыўнае прававое і метадычнае суправаджэнне працэсу выхавання навучэнцаў.

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

Праблемнае поле

Навукова-метадычны блок

Вучэбна- метадычны блок

1.Нарматыўнае прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне выхаваўчай работы ў школе.

Хлябовіч С.Ф., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце

2. Абмеркаванне інструктыўна-метадычнага пісьма “ Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе”

Члены ШВМА

3. Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік.

Хлябовіч С.Ф., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце

4.Рэкамендацыі педагога сацыяльнага, педагога псіхолага па складанні сацыяльнай характарыстыкі класса, правядзенні псіхасацыяльнага анкетавання,   абследаванні ўмоў жыцця і выхавання непаўналетніх,асноўных накірунках мерапрыемстваў па прафілактыцы суіцыдальных паводзін вучняў

Паюта К. І., педагог сацыяльны, педагог псіхолаг

Практычны блок

  1. Выстава метадычнай літаратуры: “Планаванне выхаваўчай работы ў класе”.

Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА

  1. Агляд сучаснай літаратуры па праблемах выхавання.

Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА

Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

Рэфлексія


 

Занятак 2

Дата правядзення: 04.12.2019

Тэма: Псіхолага-педагагічныя асновы фарміравання асобы навучэнца. Псіхалагічныя сродкі ўздзеяння на асобу.

Мэта: павышэнне кампетэнтнасці педагогаў у пытаннях аказання сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі вучням, абароне іх правоў і інтарэсаў

Форма правядзення: творчая гасцёўня

Праблемнае поле

Навукова-метадычны блок

Выбар метадаў і формаў маральнай выхаванасці  асобы вучня

Велясніцкая Т.І., кл.кіраўнік 6 класа

Вучэбна-метадычны блок

1. Вывучэнне індывідуальных здольнасцяў вучняў, спецыфікі ўмоў і працэсу іх развіцця.

Жукалаў І.І., класны кіраўнік 11 класа

2. Умовы павышэння эфектыўнасці кіравання вучнёўскім калектывам, стварэнне ў класе атмасферы дабрыні, даверу, узаемадапамогі. 

Гашчук Н.І..,кл.кіраўнік 7 класа 

3. Псіхолага-педагагічныя асновы зносін з вучнямі, дапамога ў наладжванні ўзаемаадносін у сям'і навучэнца.

Шпак Л.С., класны кіраўнік 9 класа

4.Функцыі настаўніка ў прафілактыцы суіцыдальных паводзін вучняў

Паюта К.І., педагог псіхолаг

Практычны блок

  1. Адкрытая класная гадзіна ў 8 класе.Самааналіз.

          Лысюк Н.І.

  1. Абмеркаванне адкрытай класнай гадзіны.

             Члены ШВМА

Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

Рэфлексія 

 


Занятак 3

Дата правядзення: 16.03.2019

Тэма: Выкарыстанне новых тэхналогій выхаваўчага працэсу ў аспекце маральнага і ідэалагічнага выхавання

Мэта: павышэнне псіхолага-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка пры прымяненні новых тэхналогій выхаваўчага працэсу

Форма правядзення: семінар-практыкум

Праблемнае поле

Навукова-метадычны блок

Выкарыстанне сучасных педагагічных тэхналогій у арганізацыі і правядзенні выхаваўчай работы.

Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА

Вучэбна-метадычны блок

  1. Калектыўныя і групавыя формы работы з вучнямі

                                                  Мірановіч Н.Ф.,класны кіраўнік 4 класа

2. Калектыў як фактар ​​развіцця асобы. Прынцып асобасна-арыентаванага падыходу ў рабоце з вучнямі.

Кірдзей М.Р., класны кіраўнік 10 класа

3. Прафілктыка суіцыдальных паводзін у падлеткаў

Паюта К.І., педагог псіхолаг

 

Практычны блок

  1. Адкрытая класная гадзіна ў 5 класе.Самааналіз. 

Цупа Н.М., класны кіраўнік 5 класа

  1. Абмеркаванне адкрытай класнай гадзіны.

             Члены ШВМА

 

Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

Рэфлексія 

 


Занятак 4

Дата правядзення:13.05.2019

Тэма:Стан эфектыўнасці выхаваўчай работы ў школе. Маніторынг узроўню выхаванасці.

Мэта: Падвядзенне вынікаў работы, аналіз эфектыўнасці работы вучэбна-метадычнага аб’яднання.

Форма правядзення: семінар

Праблемнае поле

Навукова-метадычны блок

Аналіз маніторынгу выхаванасці

     Хлябовіч С.Ф., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце

 

 Вучэбна-метадычны блок


1. Аналіз работы вучэбна-метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2019/2020 навучальны год

Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА

2.Аналіз эфектыўнасці выхаваўчай дзейнасці класных кіраўнікоў за 2019/2020 навучальны год.

Класныя кіраўнікі

3. Абагульненне вопыту. Гашчук Н.І., класнага кіраўніка 7 класа, па тэме “Выхаваннне працоўнай актыўнасці вучняў” .

 Практычны блок

Перспектывы работы школьнага вучэбна-метадычнага аб’яднання на наступны навучальны год.

Лысюк Н.І., кіраўнік ШВМА

 Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

Рэфлексія

свернуть