№п/п
|
Назва мерапрыемства
|
Тэрмін правядзення
|
Адказны
|
|
Агульныя арганізацыйныя мерапрыемствы
|
1
|
Абследаванне вучняў у адпаведнасці з распрацаваным алгарытмам комплекснага медыка-гігіенічнага даследавання
|
На працягу года
|
Загадчык ФАП Рэчыцкая амбулаторыя Столінская ЦРБ Столінскі РЦГіЭ
|
2
|
Інфармацыя аб стане здароўя вучняў і асноўных мерапрыемствах па прафілактыцы яго адхіленняў
|
Жнівень-кастрычнік
|
Загадчык ФАП Кіраўніцтва
|
3
|
Стварэнне ва ўстанове адукацыі псіхалагічнага камфорта шляхам правільнай арганізацыі адукацыйнага працэсу
|
На працягу года
|
Кіраўніцтва, настаўнікі-прадметнікі
|
4
|
Арганізацыя ў рэжыме вучэбнага дня
- правільнае размяшчэнне вучняў пры пасадцы;
- гімнастыка да ўрокаў (1-4 класы);
- фізхвілінкі на ўроках (1-11 класы);
- гімнастыка для вачэй на кожным уроку;
- рэжым праветрывання;
|
Штодзень
|
настаўнікі - прадметнікі,
класныя кіраўнікі
|
|
Мерапрыемствы па захаванні і ўмацаванні здароўя вучняў
|
5
|
Навучанне педагагічных работнікаў і бацькоў вучняў пытанням здароўезберажэння (на нарадах, педагагічных саветах, бацькоўскіх сходах)
|
На працягу года
|
Загадчык ФАП
|
6
|
Арганізацыя Дзён здароўя
|
2-я субота месяца
|
Тарчыла А.М.
|
7
|
Ахоп навучэнцаў пазакласнай фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работай
|
Верасень
|
Тарчыла А.М.
|
8
|
Распрацоўка і распаўсюджванне памятак па пытаннях ЗЛЖ
|
На працягу года
|
Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны
|
9
|
Правядзенне класных гадзін, гутарак, круглых сталоў па пытаннях фарміравання ЗЛЖ
|
На працягу года
|
Класныя кіраўнікі
|
10
|
Арганізацыя работы па пытаннях захавання і ўмацавання здароўя
|
На працягу года
|
Класныя кіраўнікі
|
11
|
Арганізацыя сустрэч са спецыялістамі ўстаноў аховы здароўя для правядзення лекцый
|
На працягу года
|
Кіраўніцтва
|
12
|
Правядзенне акцый, тыдняў, дэкад, месячнікаў па захаванні жыцця і здароўя, фарміраванні ЗЛЖ
|
На працягу года
|
Класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар
|
13
|
Арганізацыя аздараўлення вучняў
|
На працягу года
|
Кіраўніцтва, педагог сацыяльны
|
Мерапрыемствы па забеспячэнні благанадзейных санітарна-гігіенічных умоў
|
14
|
Арганізацыя рухомых перапынкаў
|
Кожны дзень
|
Класныя кіраўнікі, Тарчыла
|
15
|
Арганізацыя сістэматычных прагулак і гульняў на свежым паветры пасля заняткаў у групе падоўжанага дня
|
Кожны дзень
|
Буйніч В.Д
|
16
|
Чаргаванне ў раскладзе прадметаў з перавагай статычнага і дынамічнага кампанентаў
|
Пастаянна
|
Кіраўніцтва
|
17
|
Навучанне вучняў навыкам рацыянальнага харчавання ў дамашніх умовах
|
Пастаянна
|
Загадчык ФАП Класныя кіраўнікі, бацькі, вучні
|
|
Мерапрыемствы па прафілактыцы парушэнняў здароўя, якія абумоўлены асаблівасцямі арганізацыі адукацыйнага працэсу
|
18
|
Падбор і расстаноўка мэблі вучням у адпаведнасці з ростам і рацыянальная арганізацыя рабочага месца
|
Верасень,студзень
|
Настаўнікі
|
19
|
Рассадка вучняў з улікам стану здароўя
|
2 разы ў год
|
Класныя кіраўнікі 1-11 класаў
|
20
|
Наяўнасць у вучэбных кабінетах канторак
|
Пастаянна
|
Кіраўніцтва
|
21
|
Навучанне пытанням правільнай пасадкі вучняў. Кантроль рабочай позы вучняў з улікам відаў дзейнасці
|
Пастаянна
|
Настаўнікі, бацькі
|
22
|
Кантроль адлегласці ад вачэй да стала
|
Пастаянна
|
Настаўнікі, бацькі
|
23
|
Карэкцыя зрокавых пазашкольных нагрузак (тэлевізар, камп’ютар) у дамашніх умовах з улікам аб’ёму вучэбнай нагрузкі
|
Пастаянна
|
Бацькі
|
24
|
Размяшчэнне ў вучэбных кабінетах плаката “Гімнастыка для вачэй”
|
Пастаянна
|
настаўнікі
|
25
|
Правядзенне на ўроках гімнастыкі для вачэй
|
Пастаянна
|
настаўнікі
|
Арганізацыя здаровага і рацыянальнага харчавання навучэнцаў
|
26
|
Выкананне графіка харчавання
|
Пастаянна
|
Кіраўніцтва
|
27
|
Кантроль за адпаведнасцю штотыднёвага меню і якасцю прыгатаваных страў
|
Штодзённа
|
Бракеражная камісія
|
Ацэнка эфектыўнасці мерапрыемстваў. Вызначэнне стратэгіі далейшых дзеянняў
|
28
|
Маніторынг стану здароўя вучняў па стане здароўя на пачатак навучальнаг года і на канец навучальнага года (складанне выніковай справаздачы па захворваннях,групах здаророўя)
|
Верасень, май
|
Загадчык ФАП
|
29
|
Правядзенне ацэнкі эфектыўнасці мерапрыемстваў праекта.Вызначэнне дальнейшых дзеянняў
|
Май
|
Кіраўніцтва
|